Terug vast bureau

do 16/12/2021 - 15:00 Raadzaal

Secretariaat

Secretariaat

Boekhouding

Boekhouding

Budget en aankoop

Budget en aankoop

Campus Klitsberg

Lokaal dienstencentrum

Sociale dienst

Jobdienst

HRM

HRM

Patrimonium

Gebouwen

ICT

ICT

  • Goedkeuring werd verleend aan het bestek met nr. VITO-MFP-2021 en de raming voor de opdracht “Kopieertoestellen via VITO raamovereenkomst”, opgesteld door de ontwerper, VITO nv, BOERETANG 200 te 2400 Mol. De lastvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten. De raming bedraagt 108.549,34 EUR excl. btw of 131.344,70 EUR incl. 21% btw.
    Akkoord werd gegeven om aan te sluiten bij de offerte en het raamcontract van het VITO voor huur en onderhoud van multifunctionals dat tot stand kwam na een overheidsopdracht met Europese bekendmaking via een openbare procedure.
    Goedkeuring werd verleend aan het verslag van nazicht van de offertes van 6 oktober 2020 voor de opdracht VITO-MFP-2021, opgesteld door het VITO.
    Deze opdracht wordt gegund aan de meest voordelige regelmatige inschrijver, tegen de eenheidsprijzen vermeld in de offerte van deze inschrijver voor een maandelijks huurbedrag van 1.285,54 EUR + 269,96 EUR 21% btw = 1.555,50 EUR waarvan 91,84 EUR + 19,29 EUR 21% btw = 111,13 EUR ten laste van het OCMW en een clickprijs per zw/w kopie van 0,0042 EUR excl. btw of clickprijs per kleurenkopie van 0,018 EUR excl. btw.
    De overeenkomst wordt afgesloten voor een periode van 5 jaar.


Publicaties

Besluitenlijst