do 15/06/2023 - 15:00 Vergaderlokaal 1
Het verslag van de vorige vergadering van het vast bureau dient te worden goedgekeurd.
In uitvoering van het besluit van de raad voor maatschappelijk welzijn van 24 november 2014 worden de besluiten van de algemeen directeur van 6 juni 2023 ter kennisgeving voorgelegd aan het vast bureau.
Vaststelling van de agenda van de raad voor maatschappelijk welzijn van 26 juni 2023.
Goedkeuring van de betaalbaarstelling van uitgaven vermeld op de bijgevoegde lijsten.
Goedkeuring van de te ontvangen vorderingen vermeld op de bijgevoegde lijst.
Goedkeuring van de aangevraagde bestelbonnen vermeld op de bijgevoegde lijst.
Conform de interne procedure inzake kredietbewaking dienen sommige kredietaanpassingen voorafgaand goedgekeurd te worden door het bestuur. Dat is het geval wanneer nieuwe acties worden gecreëerd, bij materiële kredietverschuivingen over acties heen met beleidsimpact en bij materiële kredietaanpassingen voor toelagen (exploitatie en investering).
De dienst Campus Klitsberg vraagt dergelijke kredietaanpassing voor het dossier aankoop van tafels voor LDC De Klitsberg. Men wil in totaal 10 nieuwe tafels aankopen die makkelijk verrijdbaar/verplaatsbaar zijn (zoals er in de COR aanwezig zijn). 7 tafels voor in een leslokaal en 3 tafels voor in het cafetaria. Meermaals per week worden deze tafels aan de kant gezet om plaats te maken voor de lessen Line-Dance en Qi-gong. De huidige tafels wegen veel en dit is belastend voor de rug en is zwaar voor de vrijwilligers. Voor deze aankoop zou er een budget nodig zijn van 2.954,21 €. Conform de besprekingen van het budgetconclaaf van 2022 is er beslist om het dienstbudget niet meer te voorzien, en een verschuiving van het reservebudget te doen indien dit nodig zou zijn.
Goedkeuring wordt verleend aan het verslag van nazicht van de offertes van 8 juni 2023, opgesteld door de Aankoopdienst.
Het verslag van nazicht van de offertes in bijlage maakt integraal deel uit van deze beslissing.
De basisopdracht wordt gegund aan de firma met de enige offerte (op basis van de prijs), zijnde Braspa Professional, geregistreerd bij de Kruispuntbank van Ondernemingen onder nummer NL802549378B01, Schrijnwerkersweg15 te NL-1786 PC Den Helder tegen de eenheidsprijzen vermeld in de offerte van deze inschrijver.
De leveringstermijn voor de individuele afroepen wordt vastgesteld op 3 kalenderdagen.
De verlengingen worden gegund tegen dezelfde voorwaarden als de basisopdracht.
De uitvoering moet gebeuren overeenkomstig de lastvoorwaarden vastgelegd in het bestek met nr. L2023liv070.
Aanvraag om schadeloosstelling wegens beroepsziekte dd. 3 september 2020.